LOOK: Vacation Time #3

20:51



Hallo meine Lieben. Ein weiterer und auch schon der letzte meiner Urlaubslooks. In den Cardigan habe ich mich sofort verliebt. Ich war schon etwas länger auf der suche nach einem gemütlich Cardigan, der auch etwas länger geschnitten ist. Morgen werde ich wieder etwas winterlichere Outfits zusammenstellen, weil der Frühling hier im Norden leider noch etwas auf sich warten lässt. Aber auch da finden sich hübsche Kombinationen :)

EN - Hello my loves. Another and unfortunately the last of my vacation outfits. I loved this cardigan when I saw it in the shop. This one is so soft and I like that it's a bit longer. Tomorrow I will create again some winter outfits, because the spring is still not around the corner in Germany. But also for winter I will create some nice outfits :)







Shop my LOOK:

cardigan: Banana Republic (similar here by Even&Odd)
shirt: Banana Republic (similar here by Splendid)
jeans: Only (similar here)
shoes: Tamaris (similar here by Marc O'Polo)
bracelets: Guess (similar here by Sense Copenhagen)

You Might Also Like

1 Kommentare

Popular Posts

*sponsored / einige meiner Posts können Affiliate Links enthalten

Blog Archive

Subscribe